Public relations w kształtowaniu wizerunku osób i instytucji

Lp. Element opisu kursu Opis
1. Numer kursu
PR/65/10
2. Nazwa kursu Public relations w kształtowaniu wizerunku osób i instytucji
3. Prowadzący mgr Monika Sulej
4. Forma zajęć wykłady i warsztaty z prezentacją multimedialną
5. Liczba godzin 30
6. Termin
 

Do uzgodnienia z prowadzącym zajęcia

7. Cena  360 zł
8. Cel kursu

Zapoznanie Słuchaczy z rolą public relations (PR) w kreowaniu wizerunku oraz  ze znaczeniem PR w systemie komunikacji instytucji z otoczeniem. Przygotowanie do prowadzenia działań z zakresu PR-u i tworzenie komunikatów prasowych.

9. Warunki wstępne

Bez wymagań wstępnych.

10. Treści 1. Istota i funkcje PR.
2. Różne aspekty PR.
3. Zasady organizacji działań PR.
4. Metody, techniki i narzędzia PR.
5. Cele PR.
5. Strategia PR.
6. Media relations jako kluczowa dziedzina PR.
7. Rzecznik prasowy jako postać medialna i twórca wizerunku instytucji.
8. Kontakty z opinią publiczną.
9. Zarządzanie sytuacjami kryzysowymi.
10. Kreowanie wizerunku osób.
11. Wystąpienia publiczne.
11. PR w Kościele w Polsce.
12. Ocena skuteczności i efektywności działań PR.
11. Oczekiwane efekty kształcenia
Słuchacz pozna omawiane zagadnienia oraz  będzie potrafił wykorzystać zdobytą wiedzę w praktyce.
12. Zasady zaliczenia

70% frekwencji (3nieobecności) oraz pozytywne zaliczenie egzaminu w formie pisemnej potwierdzającego uzyskanie zakładanych efektów kształcenia.

Copyright © 2024 UKSW Wszelkie prawa zastrzezone
Informacja o ciasteczkach