Psychologia i organizacja reklamy

Lp. Element opisu kursu Opis
1. Numer kursu
POR/66/10
2. Nazwa kursu Psychologia i organizacja reklamy
3. Prowadzący mgr Monika Sulej
4. Forma zajęć wykłady i warsztaty z prezentacją multimedialną
5. Liczba godzin 30
6. Termin
 

Do uzgodnienia z prowadzącym zajęcia

7. Cena  360 zł
8. Cel kursu

Zapoznanie Słuchaczy z tematyką reklamy jako elementu komunikacji marketingowej.

9. Warunki wstępne

Bez wymagań wstępnych.

10. Treści 1. Historia i pojęcie reklamy.
2. Reklama elementem komunikacji marketingowej.
3. Uwarunkowania prawne i etyczne ograniczenia działalności reklamowej.
4. Funkcje i cechy reklamy.
5. Psychologia konsumenta i reklamy.
6. Język reklamy.
7. Strategia reklamy.
8. Nośniki reklamy.
9. Manipulacja w przekazach reklamowych.
10. Zarządzanie reklamą.
11. Reklama szansą promowania wiary i wartości chrześcijańskich.
12. Analiza wybranych kampanii reklamowych ze świata i z Polski.
11. Oczekiwane efekty kształcenia

Słuchacz pozna omawiane zagadnienia oraz  będzie potrafił wykorzystać zdobytą wiedzę w praktyce.

12. Zasady zaliczenia

Pozytywne zaliczenie egzaminu w formie pisemnej potwierdzającego uzyskanie zakładanych efektów kształcenia.

Copyright © 2024 UKSW Wszelkie prawa zastrzezone
Informacja o ciasteczkach