Język reklamy. Kurs kreatywnego czytania i pisania reklam.

Lp. Element opisu kursu Opis
1. Numer kursu
CPR/77/10
2. Nazwa kursu Język reklamy. Kurs kreatywnego czytania i pisania reklam
3. Prowadzący dr Hanna Trojanowska
4. Forma zajęć Warsztaty
5. Liczba godzin 30
6. Termin
 

Do uzgodnienia z prowadzącym zajęcia

7. Cena  360 zł
8. Cel kursu

Zrozumienie języka reklamy prasowej oraz praktyczna nauka tworzenia własnych tekstów reklamowych(drobnych ulotek, ogłoszeń itp.).

9. Warunki wstępne

Brak warunków wstępnych.

10. Treści Reklama prasowa a strategia marketingowa przedsiębiorstw. Powstawanie reklamy prasowej. Język obrazu. Podstawowe zasady tworzenia reklamy. Unikanie podstawowych błędów podczas pisania reklamy i ulotki. Kreatywne czytanie i pisanie reklamy.
 
11. Oczekiwane efekty kształcenia
Słuchacz będzie potrafił napisać tekst reklamowy. Stanie się świadomym odbiorcą reklamy prasowej. Przedsiębiorcy będą w stanie bardziej efektywnie niż dotychczas współpracować z agencją reklamową.
Umiejętności nabyte podczas zajęć będą pomocne zarówno przedsiębiorcom, którzy nie mają odrębnych działów marketingu w swojej firmie i sami zajmują się promocją, jak i każdemu, kto lubi "zabawy słowem".
 
12. Zasady zaliczenia

Test sprawdzający praktyczne umiejętności nabyte w trakcie kursu.
 

Copyright © 2024 UKSW Wszelkie prawa zastrzezone
Informacja o ciasteczkach