MARKETING INTERNETOWY

Lp. Element opisu kursu Opis
1. Numer kursu
MI/105/12
2. Nazwa kursu MARKETING INTERNETOWY
3. Prowadzący Paweł Bednarski, CSiDZ
4. Forma zajęć kurs (wykład i warsztaty komputerowe).
5. Liczba godzin 16
6. Termin

Do uzgodnienia z grupą i prowadzącym zajęcia.

7. Cena  200 zł
8. Cel kurs

W większości będą to cele kognitywne, odnoszące się do poznawania (słuchacz pozna…), myślenia, wiedzy, czy umiejętności intelektualnych.

W przypadku warsztatów z zakresu doradztwa zawodowego będą to także cele afektywne, odnoszące się do zmiany zainteresowań, zachowań czy systemu wartości.

9. Warunki wstępne

brak

10. Treści Pozyskanie wiedzy z zakresu marketingu internetowego, promocji firm i produktów za pośrednictwem internetu ze szczególnych uwzględnieniem marketingu w wyszukiwarkach.
11. Oczekiwane efekty kształcenia

Uczestnik zajęć będzie potrafił stworzyć reklamę internetową, zrozumieć różnice pomiędzy typami reklam oraz modyfikować ustawienia kampanii reklamowych. Ponadto uczestnik pozyska wiedzę z zakresu analizy ruchu sieciowego, co umożliwi mu dobór właściwych treści reklamowych, a także uprawdopodobni pozyskanie użytkowników serwisu internetowego.

12. Zasady zaliczenia

Test umiejętności praktycznych z wykorzystaniem komputerów.

Copyright © 2024 UKSW Wszelkie prawa zastrzezone
Informacja o ciasteczkach